Porządek obrad
1.
Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.
2.
Przedstawienie porządku obrad.
3.
Przyjęcie protokołu z II sesji Rady Miejskiej w Sulejowie.
4.
Informacje o działaniach podejmowanych przez Burmistrza w okresie między sesjami.
5.
Przedstawienie Raportu o stanie Gminy Sulejów za 2023 r.
6.
Realizacja uchwały w sprawie Programu Współpracy Gminy Sulejów z Organizacjami Pozarządowymi w 2023 r.
7.
Podjęcie uchwały w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej gminy Sulejów na lata 2024 - 2030.
8.
Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę budżetową gminy Sulejów na 2024 rok.
9.
Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały Nr LXXI/608/2023 z dnia 19 grudnia 2023 r. Rady Miejskiej w Sulejowie w sprawie ustalenia zasad wypłacania diety dla przewodniczących organów wykonawczych jednostek pomocniczych.
10.
Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia "Programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie gminy Sulejów w 2024 roku".
11.
Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia Gminnego Programu Osłonowego "Korpus Wsparcia Seniorów" na rok 2024 w Gminie Sulejów.
12.
Podjęcie uchwały w sprawie określenia szczegółowych warunków przyznawania i odpłatności za usługi sąsiedzkie, usługi opiekuńcze i specjalistyczne usługi opiekuńcze z wyłączeniem specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi oraz szczegółowych warunków częściowego lub całkowitego zwolnienia od opłat, jak również trybu ich pobierania.
13.
Podjęcie uchwały w sprawie określenia wykazu kąpielisk na terenie Gminy Sulejów w 2024 roku.
14.
Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie kolejnej umowy dzierżawy z dotychczasowym dzierżawcą nieruchomości wchodzącej w skład gminnego zasobu nieruchomości.
15.
Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia pełnomocnictwa Burmistrzowi Sulejowa.
16.
Wybory uzupełniające ławników do sądów powszechnych na kadencję 2024 - 2027.
a)
Przedstawienie opinii zespołu opiniującego kandydatów na ławników do sądów powszechnych z dnia 9 maja 2024 r.
b)
Wybór Komisji Skrutacyjnej.
c)
Przeprowadzenie tajnego głosowania.